SundTeam13 holder åben klinik

Boldklubben 1913

Udgivet: 18 maj, 2026

Den 27. maj har sundhedsteamet igen et gratis medlemstilbud til blå i alle aldre.

Hvis du har en skade, bøvler med småskavanker og gerne vil have råd og vejledning om, hvad du kan gøre, så holder SundTeam13 åben klinik på 1. sal ved Café13 mellem kl. 16.00 og 18.30.

SundTeam13’s åbne sundhedsklinik kører flere gange årligt og er etableret i samarbejde med Tidens Kiropraktor. Her får du et gratis tilbud om undersøgelse, råd og vejledning i forhold til gener og skader, som forhindrer dig i at spille eller være aktiv i din fritid. Det kan være i form af:


• Råd og forslag til træning/øvelser, som tager hensyn til dine gener/skader.
• Råd og forslag til yderligere behandling.
• Vejledning i.f.t. gode vaner i det daglige – hvad kan du være opmærksom på, eller undgå.
• Vejledning og råd om, hvor du evt. kan hente yderligere hjælp, eller hvem det kan være hensigtsmæssigt at kontakte udenfor klubben.


Tilbuddet er tværfagligt, så du kan møde dygtige folk inden for fysioterapi, kiropraktik og idrætsmedicin.

Vi vil forsøgsvist afholde åben klinik uden tilmeldinger. Du møder bare op ved klubcafeen, hvor sundhedsklinikken ligger. Vi er mange i teamet, så vi håber på minimal ventetid, men kommer mange på én gang, kan du hygge dig i cafeen, spille et spil eller besøge klubbens museum.

Bemærk i forhold til børn og forældre!
Det er muligt fleksibelt at booke en tid samt række ud vedrørende spørgsmål. Kontakt vores klinik-koordinatorer Morten Bruun og Peter Redsted på mail: sundteam13@hotmail.com


Læs også

En gang blå, altid blå